Nie pozwól, by niezauważone błędy i niedoskonałości na Twojej stronie internetowej stały się barierą dla zdobywania klientów.
Podczas audytu funkcjonalności dokładnie analizuję kluczowe elementy Twojego serwisu, identyfikując wszelkie problemy, które mogą wpłynąć na efektywność i doświadczenie użytkownika.
Z moją pomocą zlikwidujesz odkryte przeze mnie ukryte przeszkody oraz stworzysz płynną i intuicyjną ścieżkę dla Twoich klientów. A to bezpośrednio przyczyni się do zwiększenia konwersji (sprzedaży) i poprawy ogólnej wydajności Twojej witryny internetowej.
Jak działam?
Podczas oceny Twojego serwisu korzystam z 100 punktowej autorskiej listy kontrolnej, analizuję ścieżkę klienta i stosuję heurystyki Nielsena, aby dostarczyć Ci kompleksowy i precyzyjny wgląd w użyteczność Twojej strony.
Co zawiera audyt funkcjonalności strony www?
Usługa audyty funkcjonalności i użyteczności zawiera:
-
- analizę serwisu w ramach listy kontrolnej – arkusz Google Sheets,
- gotowe rekomendacje do wdrożenia na stronie w celu poprawy UX serwisu – PDF,
- wypunktowanie krytycznych i alarmujących elementów w serwisie,
- 1h konsultacji online w celu omówienia przygotowanego audytu.
Komu przyda się audyt funkcjonalności?
To usługa dla właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą poprawić wrażenia użytkownika i współczynnik konwersji. Będzie użyteczna także dla właścicieli stron internetowych oferujących usługi, którzy chcieliby, aby użytkownicy częściej się z nimi kontaktowali.
Jest odpowiednia zarówno dla nowych, jak i już długo działających stron.
Dlaczego warto przeprowadzić audyt funkcjonalności?
⚫Wykrycie “niewidocznych” błędów: audyt identyfikuje błędy, które mogą być niewidoczne, ale znacząco wpływają na doświadczenia użytkowników, powodując utratę potencjalnych klientów.
⚫Optymalizacja ścieżki użytkownika: zmienię Twoją witrynę w miejsce, które naturalnie prowadzi użytkowników do dokonywania konwersji (zakupów), poprawiając ich ogólne doświadczenie.
⚫Zwiększenie współczynnika konwersji: poprawa funkcjonalności witryny przyczynia się do zwiększenia współczynnika konwersji, co oznacza więcej udanych transakcji i wyższy wskaźnik ROI (zwrotu z inwestycji).
⚫Budowanie pozytywnego wizerunku marki: użytkownicy cenią witryny, które są intuicyjne i łatwe w obsłudze. Taka strona przekłada się na lepszą percepcję Twojej marki.
⚫Dostosowanie do wymagań rynku: regularne audyty gwarantują, że Twoja strona będzie zawsze zgodna z najnowszymi trendami i standardami UX, co jest kluczowe w dynamicznie zmieniającym się świecie cyfrowym.