Audyt funkcjonalności

Nie pozwól, by niezauważone błędy i niedoskonałości na Twojej stronie internetowej stały się barierą dla zdobywania klientów.

Podczas audytu funkcjonalności dokładnie analizuję kluczowe elementy Twojego serwisu, identyfikując wszelkie problemy, które mogą wpłynąć na efektywność i doświadczenie użytkownika.

Z moją pomocą zlikwidujesz odkryte przeze mnie ukryte przeszkody oraz stworzysz płynną i intuicyjną ścieżkę dla Twoich klientów. A to bezpośrednio przyczyni się do zwiększenia konwersji (sprzedaży) i poprawy ogólnej wydajności Twojej witryny internetowej.

Jak działam?

Podczas oceny Twojego serwisu korzystam z 100 punktowej autorskiej listy kontrolnej, analizuję ścieżkę klienta i stosuję heurystyki Nielsena, aby dostarczyć Ci kompleksowy i precyzyjny wgląd w użyteczność Twojej strony.

Co zawiera audyt funkcjonalności strony www?

Usługa audyty funkcjonalności i użyteczności zawiera:

    • analizę serwisu w ramach listy kontrolnej – arkusz Google Sheets,
    • gotowe rekomendacje do wdrożenia na stronie w celu poprawy UX serwisu – PDF,
    • wypunktowanie krytycznych i alarmujących elementów w serwisie,
    • 1h konsultacji online w celu omówienia przygotowanego audytu.

Komu przyda się audyt funkcjonalności?

To usługa dla właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą poprawić wrażenia użytkownika i współczynnik konwersji. Będzie użyteczna także dla właścicieli stron internetowych oferujących usługi, którzy chcieliby, aby użytkownicy częściej się z nimi kontaktowali.

Jest odpowiednia zarówno dla nowych, jak i już długo działających stron.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt funkcjonalności?

⚫Wykrycie “niewidocznych” błędów: audyt identyfikuje błędy, które mogą być niewidoczne, ale znacząco wpływają na doświadczenia użytkowników, powodując utratę potencjalnych klientów.

⚫Optymalizacja ścieżki użytkownika: zmienię Twoją witrynę w miejsce, które naturalnie prowadzi użytkowników do dokonywania konwersji (zakupów), poprawiając ich ogólne doświadczenie.

⚫Zwiększenie współczynnika konwersji: poprawa funkcjonalności witryny przyczynia się do zwiększenia współczynnika konwersji, co oznacza więcej udanych transakcji i wyższy wskaźnik ROI (zwrotu z inwestycji).

⚫Budowanie pozytywnego wizerunku marki: użytkownicy cenią witryny, które są intuicyjne i łatwe w obsłudze. Taka strona przekłada się na lepszą percepcję Twojej marki.

⚫Dostosowanie do wymagań rynku: regularne audyty gwarantują, że Twoja strona będzie zawsze zgodna z najnowszymi trendami i standardami UX, co jest kluczowe w dynamicznie zmieniającym się świecie cyfrowym.

Ile kosztuje audyt funkcjonalności?